2018年4月12日 星期四

蝶季開始

上次牛潭尾出師不利,過得一排應該好啲呱?近近地又去翻我地頭既鳳園睇吓有冇收獲.


又係天陰陰,但出奇地好彩,一入第一期就見到呢對黃色弄蝶交尾,但又好不幸地佢地離立足點頗遠,夾硬伸單腳入去地下又有個窿,只好踏在枯枝上震到死,想拆咗個增距又太細粒,最後要ISO 1250,影咗廿幾張先有一張好啲.


估唔到咁好運,入到二期又被我見到兩隻小灰蝶搞搞吓想交尾,交緊尾被發現就見得多,但今次係由佢地將條尾篤來篤去咁開始的.由接上到移正位成個過程睇晒,雖然兩只蝶就好平凡,但經驗就好新鮮.


聽講一期有機會出罕有蝶,個個去晒等,二期變咗冇人,呢隻我估係普通蝶呱?不過佢開翼我未影過,又好影吓.


正想出翻一期之際,幸運到不能相信,發現今天第三對交尾.雖是極普通的菜粉.但未影過就係好,見佢地好定,就通知一期的朋友,點知佢話冇興趣,想影罕有蝶多啲,咁就算啦.


之後係出翻古家園,因為入來嗰陣見到棵滿開既山指甲好多蝶飛來飛去.但當時有攝影班太多人冇位影,雖然多,但啲蝶有時幾高,影唔到好大隻,不過今次唔同,我想影多啲花入鏡,增加啲畫意.


雖然冇咗攝影班,但個個用二三百焦距既時候,有位師姐竟然用24-70mm,成程超近影,一見到低蝶就算有人影緊,佢都照攝前面,俾佢玩晒咁滯,唯有佢影嗰邊我就去另一邊啦.細細隻配白花都有啲立體感.


唔夠個師姐玩,走翻入一期,影影吓竟然又見到佢,見到有蝶停佢又撲埋去,可能佢朋友都知佢為人,係咁叫住你唔好撲埋去住,你唔好撲埋去住,梗係啦,咁搞法唔止其他人冇得影,連佢朋友都頂唔順,停既唔同你爭喇,實俾你整走,影吓飛鳳啦,24-70mm應該會冇癮唔同我地爭喇呱.

沒有留言:

張貼留言