2018年2月11日 星期日

帆船嘉年華

朋友叫我去既時候我同佢講,岸邊冇乜好影喎,淨係影到一隻隻帆船喺海度咁囉.都冇諗住去,放假但天氣好灰,影風景冇乜行,又冇其他地方去,咁就去啦.

 
除咗帆船比賽外,仲有嘉年華,即係有啲表演,有賣嘢食,有賣體育用品,冇賣廣告咁啦. Volvo 有嘢俾人玩,最受歡迎,這個控制剷泥車的攤位可以考驗自己對機械的控制能力.其實我想睇吓有冇人暴力操控,一嘢拉甩嗰塊版,哈.
 


呢個搭車遊戲都幾似過山車慢版,我同朋友都有衝動想玩,不過原來已經派晒籌,下午請早.


章程話11時會有比賽,不過通常都係例遲,現場係乜指示都冇,包括冇觀眾席,不過有講起點同終點都係碼頭呢度,咁喺度捕疍都應該係最正路選擇.終於等到出發,想像中既千帆並舉畫面並沒有出現.只係一隻隻慢慢出,仲要帆都冇開,唔通係計時賽?只好等衝終點啦.


食完嘢好似都係冇乜動靜,章程話兩點有全日主力港外賽,但碼頭啲船都走晒喎,唔通出面係起點,鬥快翻緊來?見冇嘢做,同朋友講不如上天台行吓.好彩咋,原來呢度先睇到比賽,觀眾席都係冇既,邊度睇到就邊度睇啦.最終搵到張長凳做後排攻擊.隻船拗到咁斜應該都係高手來既.


我想畫面盡量多船,好彩係繞圈賽,都俾我影到三隻同時出現既畫面.


旁邊好多大大小小既船為咗今次比賽停喺度,有啲係大會拍攝既船隻(其實一定要上船先影到運動員拚搏畫面,我地遠炒只係搞搞震),更多既係有錢人觀眾席.


坦白講都幾悶,完全感受唔到速度感,船去得更急似乎就快完,跟住真係完咗,點解會知?因為全部觀眾船一齊離開,仲壯觀過真正比賽

沒有留言:

張貼留言