2018年1月27日 星期六

又到馬拉松

又到一年一度渣打馬拉松.已經影咗咁多年,坦白講熱情有啲消減,影來影去都係差唔多,唯一唔同係可以試吓全片幅在夜晚既表現會好過APS-C幾多.


老人家唔捱得,都係揀啲唔駛咁早起身既位置就算喇.最終派咗去西隧入口,好吖,我去過一次都唔錯,照舊搭通宵小巴去到旺角再轉的士.點知度度封晒路,搭咗75蚊,結果只係佐敦站掉低我,行餐死仲幾乎遲到,新機真係差好遠,F1.8, iso 3200將快門谷到1/200秒.終於可以影到個人sharp而背景又唔會太黑既相,尤其係對焦,有信心得多,接近一半中,A77既話幾乎冇張得.


捱到就快天光,個天藍藍地好過淨係得街燈,iso 都可以降翻去 1600.


跟住就係等全馬既黑人跑手,全世界都係等呢張相,冇行開或者瞓着既話應該唔會灟,事關佢地到之前仲會有開路電單車,計時車,同埋電視台直播車,本來大家各就各位,你唔阻我,我唔阻你相安無事,點知大家狂影之際我前面原本坐低地面嗰個人突然企起身擋住我,原來佢要擰轉頭影電視台採訪車正面,你仲有冇自私啲呀?可能佢都知自己衰,一點完即刻雞咁腳走.好在之前影得冇咁大既都有啲中啫,裁裁都用得.

影完男子組黑人到女子組,又係前面有加開路電單車的,不過上年都係,唔知點解架電單車係好近啲運動員既.變咗好難影正面,甚至側側地影都有啲阻,我就聽到有人大聲爆粗鬧.  @@


今日除咗條恐龍之外(俾人阻住影唔到).就好似冇乜特別鬼馬裝扮.美國隊太求其喇,連盾都冇.


原本諗住上天橋影吓好多人既畫面,可能時間尚早,硬係好疏落,唔等喇,要行西隧過對面海順便影西隧裏面.由於入口係斜落,有利影到後面好多人既畫面.


行餐死終於出咗西隧.啲人開始抽筋,影吓佢地先


呢個畫面其實唔出得街,因為要企上路肩先可以咁高角度影,實際上係禁止的,我都俾人叫翻落來,不過影相既嘢大家知啦.行遠小小冇人見到又上過 :P

沒有留言:

張貼留言