2017年12月26日 星期二

黑白model

好耐冇試過有兩個model既event,可以影到多啲唔同既相,值得參加.


實際上只係一個model着黑色衫,一個差白色衫,唔知點解次次來親嶺南之風都要安排喺條窄窄走廊度影,人來人往又小位,大家鬥wide塞埋一齊,影到變晒形.我影咗幾張就冇影喇,走廊又黑媽媽,真奇怪.


終於捱到去闊啲既地方,有啲綠草,可以用到85mm影.


咁宽敞既地方自然影多啲.有遮做道具確唔錯.


我幾喜歡坐的pose,可以影全身之餘個人又影得比較大,當然可以選擇影半身或者影直度,不過我都唔係咁鐘意囉,比較難襯前景.主持人問我做乜唔走去正面影,背景真係好黑囉,呢張我都局部加光咗背景的.


又去翻上次個例位,原來黑衫model係玩開跳舞的,所以pose也比較特別.


另一面又係窄道,都好啦照影,至小唔同構圖.


臨近新年,來個合照,恭喜發財,心想事成.

沒有留言:

張貼留言