2017年11月4日 星期六

得個亂字

一年一度Halloween,上年開始我已經放棄咗去影,實在太迫人,影車展大家用相機都好啲,知道距離太近影出來唔靚會保持合理距離(雖然都一定係有人好埋).Halloween用電話影多,志在呃吓like,距離去到黐住隻鬼咁滯.影出來變晒形,亂過亂世佳人,根本不能稱得上是攝影作品.但係原來好多人係有興趣的,上年啲人問我點解冇影,今年又有人約,咁就去啦.


6點來到已經勁多人,前兩年呢個鐘數都仲係好小人,可以慢慢搵位影,勁多人要同啲鬼合照.想影淨係鬼都頗高難度,幸運地啱啱啲人走咗我可以影到一張.


最鐘意碰到單拖既孤魂野鬼.


呢個鬼仔好nice,點影都就晒我地,原來……佢係做生意架.今年有好多個體戶幫人化妝,問吓價啦,200蚊,15分鐘就搞掂.仲猛話男仔都可以化,哎呀,真係咪搞我,容乜易整完之後變咗俾人圍住影.


嘩,群鬼出動,不過係小鬼,一啲都唔恐佈,好難先去得到正面,去到佢地又開始散,只能這樣了.


啲人好鐘意扮驚鬼個樣,呢個比較怪,唔知想點,不過又幾得意.


真正既群鬼出行.多咗個完全唔驚既人人搞到有啲怪.呢個時候要走喇,事關聽日係要翻工.


離開咗籣桂坊,估唔到付近街道都有得執幾張,相撲鬼都好,呢度仲冇咁迫添,睇翻當晚影既相,大部份焦距都係18mm,即係最wide.不過係APS-C模式,用24-70mm既話,光圈得F2.8,要用到ISO 2500,比較過如果壓翻同樣像素都仲係F1.8用APS-C模式會好小小,而我支18-35mm買咗全片幅之後都冇乜用過,等佢唔駛封塵都好.有諗過買支35mm F1.4.不過呢啲畫面都冇乜美感,得個亂字,都係求其算喇.

沒有留言:

張貼留言