2017年10月2日 星期一

又影吓人

本來都冇諗住去影人,有人見我影既相有興趣想我帶佢去影吓.呀.....其實上網搵搵係好多啦,一場相識,咁我都冇所謂既.


好多時都係搵啲花花草草做背景,都唔知點解硬係要走到冇雷公咁遠影.呢度雖然簡簡單單,但係有前景有背景都算唔錯啦.我係想影全身的,不過又係好多人用wide鏡........


換咗全片幅已經叫做好啲,50mm都算wide,不過今日有三個人用24-70mm,真係冇運行.其實啲人知唔知道下下用24mm影會阻住人架?唔係話一定要用長鏡,但你影咗幾張都讓個位俾人影吓呱?有個人問我做乜用水泥牆做背景,呀.....其實我唔想鬥wide特登去側邊影,model好識做,會轉過來照顧吓我.


前半段我都冇乜影過相,話咁快又換衫,今次去啲空曠啲地方,勉強可以用85mm影.都已經接近黃昏,陽光射落model既頭髮感覺幾好.


糖水相就係冇乜深度架喇,但又真係幾好睇,要讚吓model好肯擺post,上欄桿,瞓地都冇所謂,實際上好多model都係成日就咁企喺度,影到悶唔想影的.


秋天日落比較早,等我試吓影唔影到咸疍黃加人先.設定唔駛諗,ISO 100,快門1/250秒最高速同步,光圈就啱背景就算,閃光燈全輸出,影到乜就係乜.結果太陽都係有小小爆,好在事後用Highlight搞得掂.

沒有留言:

張貼留言