2017年9月7日 星期四

武術攝影

雨天日子最好影室內活動啦,之前都影過,俾嗰啲太極乜,太極物悶到抽筋.今次睇過有刀有劍,有棍,有槍先來.


下午先來,應該太極完晒,點知仲有喎,而且仲有好多,救命,莫講話悶死我,我諗張三峯見到太極搞成咁都死不冥目.好彩,有兩個場其中一個玩刀,其實啲觀眾都識貨,個個走晒去睇舞刀.就咁擺架式扮型既唔影喇,專等跳起嗰吓.


今次舞刀項目出奇地有好多跳躍動作,一下影唔到可以等下一次再試.正面跳之後可以影埋斜跳.


呀......乜咁多舞刀架.開始有啲悶,好不容易等到舞棍出場,頭一個運動員真係俾佢嚇死,竟然玩太極版,如果個個都係咁我就走喇.好彩跟住既都係快打,出奇地幾精彩.但好難影到有動感,所以最好又係影佢跳起.


呢位運動員對我地真係好,跳來跳去.個個都係咁就好,爆咗小小框添.


輪到我認為係當日最精彩既項目,舞槍仲好睇過大戲.連空中翻騰都有.可惜塊面係望地下.


有時個人唔郁都可以表達動態既,就係變形既兵器喇,當然個人一齊跑就更加好啦.


呢個時候其實已經係晚上八點半,開始淨翻一個場,呢個係我呢次期望好大既對打.因為之前既都係單人套路,似跳舞多過打功夫.點知........原來都係套路,所有招式都係夾過晒的,而且動作都有小小太極.就好似政府叫人修葺舊樓個廣告咁,有位大叔大嬸係咁意拆兩招嗰種.評分標準除咗動作靚唔靚之外仲要計時,早咗或者遲咗完都係要扣分的,打交計時居然唔係跟住計點算睇吓邊個贏,而係睇吓邊隊控制得準,又長知識了.

沒有留言:

張貼留言