2017年9月1日 星期五

中伏鷓鴣山

上次影匡湖居加白沙灣個位始終唔係好靚,而且我支70-200mm唔知係咪跌過落地,硬係影唔到成個畫面都sharp.今次就挑戰吓鷓鴣山,有兩個方向可以揀,璧屋上最近但好陡斜.將軍澳嗰邊就好遠.影完夜景唔想行咁遠喎,斜就斜啦.


呀,原來都真係幾斜,同埋前兩日落過啲雨,地下幾跣.最大鑊係,啲路好似唔多明顯,要喺啲樹中間穿來穿去,斜最多慢慢來,但天黑迷路會好論盡,行得幾行唔係好對路正想放棄之際,見到冇遠有條繩,哎呀,原來係我偏離咗正路,有好心人加咗條繩俾人借力.咁唔驚迷路就繼續,半個鐘左右就上到標高柱,又唔係好對路,啲樹好高,再行翻落啲睇吓.終於見到比較開揚既地方.


側小小就係呢個景,行行吓竟然有成班人喺度.老友,你點上來架?一路都冇見你既.我喺璧屋嗰邊上囉.嘩,嗰邊好跣喎.都係架,不過快吖嘛.啱喇,你地嗰邊上來有冇見到邊個位可以影到白沙灣?冇架,想影只可以成個人企上標高柱影.


一於又走翻去標高柱度試吓.哎呀,真係我見到人地影既構圖.咁就死得,標高柱邊夠位放腳架?即係夜景唔駛諗.


唔理咁多,搵長鏡影埋個特寫先.如果呢個構圖影到夜景就好喇.有兩個選擇,一係等入黑去翻頭先下面嗰兩個夜景位,一係就早啲收工走人.橫掂頭先兩個位咁普通.走條路又咁跣,都係早啲走啦.唔係好甘心走翻去上次璧屋附近嗰位諗住影多次.,點知已經俾啲樹遮晒.不過又俾我見到有條小路有晒絲帶.可能係另一個上山入口.趕唔切上去喇,體力都用得七七八八.下次先再來深過路. 

沒有留言:

張貼留言