2017年6月7日 星期三

昂貴大佛點燈

幾次去影昂坪大佛都係大背光,山長水遠就冇再去試,除咗細心研究吓可以搵到正確時間會有正光之外,另一個方法就係影夜景,包冇背光,上網查過資料,只有初一,十五先會開燈,諗住日日都開燈,隨便搵日去就會得個桔.但係幾點會開燈就點都搵唔到.陳間又變咗不是影佛的李節就.......唯有搏吓啦,真係山長水遠架,入東涌搭機場巴士十幾蚊,東涌入昂坪又十幾蚊........弊,灟咗睇巴士時間表,原來尾班車翻東涌係七點十分.未天黑喎,點算........


去到東涌唔係掉頭走呀,盲目咁上咗去,最多堅持到最後一刻囉,燈原來一早就開住,白白的天空加上微弱燈光的大佛超級醜陋,冇理由影啲咁既嘢翻去呱?等多陣睇吓點啦. 過咗尾班車除咗露宿一宵或者行夜山出去之外,其實仲可以搭的士既,但如果截唔到就好大鑊,話口未完有的士入,問問佢先,去東涌大約幾多錢?百鬆啲啦,又唔係好貴喎,但頭先搭巴士好似好遠咁.司機大佬咁你可唔可以等到七點半左右我影埋相來接我?咁要等好耐喎,你而家即影即走啦,唔搭的士冇車走架喇.咦,佢好似唔多老實,明明仲有尾班車未走.跟住又有車入,問佢攞咗電話,影完就搵佢.


其實我都係十五,十六,如果效果唔係太差都係臨尾班車前影一影就算喇.仲有10分鐘就尾班車,如果呢個效果OK就可以慳翻百幾蚊.內心鬥爭咗一陣都係搭的士啦.當時旁邊有班長者攝影班,真係想叫佢地夾份搭的士,但佢地阿Sir講到無謂嘥錢咁,費事柴人地台啦.


只係等多15分鐘,呢個先係我要既光嘛.諗住順便影埋門口個牌坊,點知居然熄燈,算啦,執嘢走.先係七點二十分,如果尾班車遲15分鐘開就可以趕得切.最後係坐咗178蚊的士,第一個的士佬個百鬆啲都真係好鬆.橫掂使咗咁多錢,唔爭在去埋全美國最出名既餐廳食翻個.........磨菇芝士安格斯漢堡餐,要可樂,炸薯條轉粟米杯吖,唔該.

4 則留言:

  1. 冬天黃昏沒有雲霧天才黑的日子不多,一年只有幾晚有良好效果,136978710256

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且要等初一,十五大佛先會着燈 @@

      刪除
  2. 回覆
    1. 你指回覆時加入相片嗎?不好意思,這個我也不清楚 :P

      刪除