2017年6月16日 星期五

中伏芭蕾舞攝影

印象中芭蕾舞應該都頗單調,淨係成日用腳尖跳舞,咁未影過都要影吓既.之前都參加過這個機構的活動,都係交30-50張相就得,而且我見佢地攝影班學生多,要求頗低,矇矇地都冇所謂.上次影中國舞走嗰陣俾張咭佢抄咗啲相就完事,不過做嘢過得人過得自己,我事後都揀過執過再交過100張我覺得OK既相.


先講好的方面,大會既攝影席真係冇得頂,會覺得好被人專重,係觀眾席前面既5至7行中間位置,同參賽者成水平,仲要係評判前面,普通中距鏡頭就影到,唔駛出大炮,其他比賽跟本冇可能,只會被安排在一二角,冇雷公咁遠既位置,你影唔影到就閣下自理.很典形的芭蕾舞架式.


今次報名後先講交相要求,要求每隻舞要交15張相,仲要跟大會場刊編既號碼每隻舞開Floder上載,這實在頗厭惡的,一睇場刊,嚇咗一跳,兩個半鐘內有60隻舞,即係要交900張相.每隻舞得兩分半鐘,即係每十秒就要影到一張交得既相,減埋出場me me mo  mo,影到背面,唔中焦,矇咗,焦距唔啱既,應該每3秒就要影到一張先掂.嘩,超人都唔得啦.唔理喇,只好一見正面就狂影,行行企企都殺.坦白講,我第一隻舞由於焦距唔啱要換鏡,已經唔夠相.


仲有更大鑊,原來唔係所有參賽者都到齊的,諗住到時只靠順序開Floder就會搞錯,即係又要每隻舞開始之前對編號,我已經好忙喎,搞到倒瀉籮蟹,原來都有男生跳芭蕾舞的,但佢啲服裝比較似跳中國舞.


開場時有啲涷,慶幸有帶風褸,不過越影越熱,大概係心情緊張的關係吧,到後期已經好想快啲完,真係好攰,呢個參賽者幾積極,動作大開大合,可以提提神.


平時呢啲斜得咁緊要既畫面我通常都唔要的,今次要充數都照殺.終於捱到完場,一共影咗二千三百幾張相.即係連拍三張要有一至兩張交得先夠數,我知道有啲人會為求夠數同慳功夫,會就咁揀啲(甚至唔揀)比較好既Jpeg就算數,我實在做唔出,之後揀相同執相過程簡直想死,平時連拍差唔多既我實唔要,今次都要keep咗先,細粒既都要裁來用,一翻努力下只得三百幾張,都係唔夠數,算喇,唔夠好過交垃圾,忙中有錯,仲搞亂咗啲Floder俾收相嗰位師兄咋形,其實要咁多垃圾做乜呢?收相嗰個都希望見到10張8張靚相多過一大堆垃圾呱?呢啲做按快門機器既活動下次唔好搞我.

沒有留言:

張貼留言