2017年4月7日 星期五

血拚東京

朋友聽到我話去東京就話冇乜嘢玩,只有買嘢.點會呀?不過,佢係講中咗,老婆臨時叫咗成堆Friend去,已經註定實係大部份時間Shopping.唔講唔知,原來血拚係Shopping既諧音.上次坐完通宵機已經話咗唔想咁辛苦,晏去早翻他條啲好,竟然又係通宵機,仲要六點幾機走,跑到氣該追尾班車 @@


為咗要底到盡,我地係唔會坐呢隻咁快既車既,不過佢真係好型所以要影低佢.之後仲買咗3日任搭地鐡既pass,只需1500日元.除咗底之外,又唔駛買票,亂搭一通都得,JR去到既地方地鐡都去到,但多數要轉車,下載apps會教埋你點搭,原本諗住買既西瓜咭都冇買喇.


老婆話唔好次次住新宿,今次住上野.搭通宵機真係好眼瞓,攞房之後個個都話要瞓陣,雖然係好攰,好攰,我都決定襯呢個空檔搭咗兩個站去淺草影夜景,雷門對面既淺草文化中心可以居高臨下,最主要係唔駛錢,不過最擔心既事發生咗..........唔準用腳架,唯有開大光圈用高iso硬拚.仲見世光到爆,又冇得影兩張,純粹靠拉curve出翻啲屋仔.即使係全片幅都好多noise.

仲可以影到天空樹哦,在低位用廣角鏡低炒真係嘥咗,影建築物越遠影越自然.可惜呢個方向啲玻璃好高下,唔可以水平角度影.話時話Sony講到個五軸防震點勁點勁,用落好似同舊機差唔多.仲要係計APC-C既安全快門先掂,大既係像素太高既關係.


瞓足之後就係買買買,連飯都唔多願食.可能買到有啲唔好意思.居然話去睇皇宮,呢個係佢地平時唔會安排既節目.其實我都麻麻,又唔好意思say no......結果就中伏喇,見有人排隊參觀導賞團我地又排,諗住睇一陣就走,點知係唔得架.會被視為不禮貌,不單只要聽晒個悶到瞓差既簡介.每一個點都要講餐死,而最奇怪既係........原來只係外圍睇睇,係冇得入皇官裏面架,無端端冇咗幾粒鐘 @@


中伏後死心不息要去千鳥淵睇櫻花,網上話剛開花冇太大期望,實情係........一朵都冇呀.慘呀,見到路牌附近係靖國神社.一於去放炸彈出翻啖氣.啍,零式戰機,一於打雀咁打你 :P


見有好多日本人着和服四處走,企圖影吓,不過佢地眼光唔多友善,所以唔多敢影.影吓門口呢舊嘢就算.


終於班女人要去淺草買得意嘢.好喇,我可以影翻夜晚影唔到既人力車伕拉車,人力車pan鏡應該唔錯.點知.........落雨.論盡之餘仲好涷,得3度,又大風,都係喱翻上文化中心算數,沒有最衰,只有更衰,落雨關係連展望台都關埋,只好用長鏡離遠影吓個雨景,成條仲見世都係遮.


諗住去影雷門正面都係唔去喇.咁大雨,文化中心二樓遠小小都可以影到個大燈籠.


冇來東京咁耐,發覺多咗好多人,以往去六歌仙食飯都係叫我地9點45分先好來,依家已經變到係11點45分,築地啲人龍令大家既標準都降到好低,唔駛點排,邊間都冇所謂.決定要搵啲冷門啲既地方去透吓氣.由於有Pass,亂去一通之下去咗巢鴨,呢度真係老人區,賣埋啲嘢都頗out,不過購物狂居然又啱喎.見到有個佛又影吓佢.


我已經心中有數,與其就得咁辛苦,不如你有你買,我有我去影相.之後一齊食飯.咁就大家Happy啦,用620日元去世貿中心觀景台可以影到東京鐡塔.雖然天空樹比佢新,但係我喜歡佢在夜晚偏紅的色溫.落雨的關係,能見度比較低,但就反射咗東京鐡塔既燈光,天空都染到一片橙紅.可惜明天就要走喇,否則咁各有各玩都幾好.

沒有留言:

張貼留言