2017年4月29日 星期六

景深的疑惑

早前睇到個好特別既理論.就係全片幅既APS-C模式景深會多過APS-C相機.咁奇怪,理論上應該係唔會有分別.好奇之下走去計景深既網站用同一焦距,同一對焦距離計一計........竟然係真喎.會唔會個計算有灟洞呢?又或者有另外一個因素.........


都係自己做計實驗穏陣啲.要從單一物體睇吓景深有冇多咗比較因難.我決定用兩個盒,咁我就可以調節佢地之間既距離,用其中一種方法影到啱啱夠景深sharp晒兩個盒,之後再比較佢地既分別就可以得出結論.要換相機又要距離完全唔變用有腳架環既微距鏡就得.只要用腳架,理論上換機身係完全唔會郁到支鏡.


先用A99II既APS-C模式影,去到F11景深就可以覆蓋到兩個盒.為咗睇得清楚啲,放大100%來睇.


再用A77影,理論上係完全冇郁到,但我發理構圖係輕微移咗位,應該影響不大呱?由於像素唔同,我再將A77既影像縮到到A99II一樣,奇怪的事出現了,景深真係好似比較淺,左邊對焦位置是差不多,但右邊既點點比較矇.....


再試吓收到F13再影,景深比較接近了,唔通真係有APS-C模式比較多景深一回事,咁我要諗吓係咪用A99II既APS-C模式去影微距先得,因為用完都有超過1700萬像素,仲多過A700.但係就賺咗景深.......諗深一層,今次測試用既光圈太細,分分鐘受繞射影響結果,要搵次用大啲光圈再試吓先得.

沒有留言:

張貼留言