2017年4月24日 星期一

南嶺影蝶

影蝶既朋友開始唔太滿足本地影過既品種,要衝出香港,大陸甚至泰國,馬來西亞都有佢地既足跡,對我來講俾幾千蚊淨係去影蝴蝶實在係不可思議,或者我仲未有咁發燒,但係去大陸近近地我都想試吓,襯住幾日復活節假期,就跟佢地去韶關既南嶺試吓.
 

出師不利,低估咗連續4日假期既力量,超多人搭火車,直情冇辦法上到車,好彩好快有一班空車先上到.去到上水又係變咗沙甸魚.好不容易過到關,竟然用咗個半鐘.地鐡多人到唔駛旨意搭,的士站唔多人喎,仲有一線希望,點知車一樣唔多.結果係趕唔到高鐡,諗住去轉下一班車啦,企位都冇所謂,轉票條龍又係沙甸魚,用咗一個鐘埋到去既結果係......企位都要明天兩點半先有.方法就係改搭下午兩點48分既......慢車,車程要四個半鐘.最後再誤點半個鐘,7點幾先到韶關,再搭個幾鐘頭車入南嶺,到步接近晚上九點.第一日就咁廢咗.臨上車前唔知做乜好去咗車站附近影蝶,平時唔願影既都影餐死,苦中作樂.


沒有最慘,第二日竟然係......落毛毛雨加涷天氣,到處靜英英.走入公園內餐廳避雨居然見到綠弄同埋呢隻第一次見既斜紋綠鳳.綠弄啲位古古怪怪我就冇興趣影喇.呢隻大家用棵草引咗佢上來再用餐廳既凳夾住擺拍.室內超暗,帶來諗住做燈架既腳架終於有用.最後用咗一秒快門.之後只有一啲東方菜粉之類普蝶,第二日就咁又廢咗.


第三日天色終於明朗小小,食過翻尋味,又去餐廳,不過係冇嘢,在途中見到好多蛾伏在樹上,呢隻超大,整個大特寫先得,冇乜人吼,呵呵,又可以開腳架影.原本諗住啱啱Fit晒成個蛾頭就算,但這幾乎是mission impossible,波頭並唔預你做咁精準構圖,一鎖緊嗰吓構圖係會大變的,放大率越大越誇張,我呢張構圖時要就到個蛾頭啱啱在畫面外,鎖緊之後係乜就乜,好難再細改.


終於有好消息喇,停車場發現今次目標鋸灰蝶,唔算好特別,係毛比較多,但係佢好合作,唔多郁靜靜在飲水,放水.人人都影到佢出水珠,有人仲影到兩粒,皆大歡喜.由於在地上,要扒地先影得靚,又落完雨,結果個個濕晒身.


到咗食飯時間,點知餐廳門口又出現好嘢.背景就.....都照影架喇,搞到啲飯菜擺晒喺度冇人願食.


停車場又有好嘢,係非常活躍,飛來飛去既綠色類似鳳蝶品種.哎.....其實唔多啱我,原本都幾有挑戰性,燕鳳都係咁影啦,但大家都驚整走佢,只用遠距離攻擊,其他人用300mmF4都影到粒米咁,我得180mm影完我都係會刪除就算.自己去搵食,呢隻眼蝶應該都未見過.橫掂得我一個影,整走咗都冇所謂.可以試吓夜攝咁雙閃燈,冇耐之前我已經改咗用腳架代替燈架.除咗真係可以用來上相機慢快門之外,做燈架都有好處,正式燈架調節高度係快而且可以升好高,但只適用於平地,地下一斜就死.腳架路面適應力大好多.用引閃習慣亦改咗,之前係機頂燈TTL,飛燈用手動.人多時呢個方法好弊,背景亮度唔啱既話要起身搞,一來容易驚動目標,二來你搞得幾搞排隊既人就會有說話講.兩支燈係正好多,唔理天色如何,用到F11都可以用1/200秒快門影.其實仲有幾種未見過既,不過都影得唔靚,今日真係報仇咁報.


來到最後一日,唉,又係落雨,仲幾大添,只好去好運餐廳睇吓有冇運啦,真係有隻小東西喎,今日靠佢喇,腳架又有用,其實隻蝶黑媽媽冇乜細節,不過大家都樂此不疲,影完遠又影近又改位置再影,鬼咩,都冇地方去.個長假期就咁就玩完喇.雖然諸事不順,不過遇到幾隻未見過既品種都算有收獲.

沒有留言:

張貼留言