2017年4月13日 星期四

飛燈的遺憾

又到洗錢既時間,由於Sony轉咗燈腳,舊有既引閃用唔到.又要買過舊,而Sony終於出咗自家引閃,不過價錢係人地幾倍,頂部又冇得插燈,買嗰個精神都有問題.


之前諗過淨係出兩支Cactus燈係唔掂,會冇咗高速閃.唯有又出兩舊引閃,佢係冇分邊舊引,邊舊接的,上面有粒掣揀,要有既功能都有,可以遙控輸出大小,連焦距都得.不過就冇TTL,都OK啦,我事實上好小用TTL.


仲要加多支燈,平平地買支Cactus算數,呢支係新版,舊版再平幾舊.但新版回電快舊版三倍.好彩冇就咁買兩支,除咗冇高速閃之外.原來插機頂係認唔到的.由於Sony個觀景窗係電子,如果只用閃燈做光源的話,畫面會添黑一片,無法構圖.


刨完說明書,原來支燈有光引閃,這是我恨咗好耐既功能,就算只玩兩支燈,閃燈本身已經要8粒電,引閃又4粒,加一套士啤電,即係要攞24粒電出街,仲要裝裝卸卸,實在勁麻煩.如果光引閃既話可以帶小8粒電同兩舊引閃,個棚都唔駛搭咁高.故障時Check邊舊冇電或者設定都方便啲.喺屋企室內試過好遠都引到.戶外強光下我知會有問題,但我一般唔會曬住用.高高興興攞去影蝴蝶.用得好仲可以同其他人共用.咦........明明環境唔係好光,硬係引唔到,搞得幾搞索性收翻埋,白攞.影白色蝶如果正光好易黑底.所以會盡量背光影再用閃燈補光,有飛燈既話就可以加光背景,取景就會自由好多.冇計,唯有又係好似平時咁背光影.


死心不息,朝早可能太光干擾到,咁夜攝實得喇呱.咦,一樣唔得.咁死喇,夜攝冇得背光影,即係變晒黑底.唯有試吓改變吓角度,盡量等主燈直接照到個感應器,搞得幾搞真係得喎,聽到Do一聲訊號接收確認.但係咁樣擺位好有限制,明明屋企亂咁擺都得,估計係室內有牆壁反射,戶外空曠變咗真係冇光到感應器.


影得唔高興決定放棄,就係咁衰,臨走竟然見到咁正畫面.不過佢地走來走去,去左面又要扭翻支燈過右面,去右面又......扭來扭去乜興緻都冇晒,時閃時唔閃真係玩死.好難得先影中一張竟然唔夠光,想再較目標已經走咗.唯有靠後期搞,鬼咁多noise激死.嘥咗個好機會.結論係我唔會再玩光引,寧可麻煩啲用翻無線電引閃.點解Sony閃燈咁落後架?Canon買兩支燈就搞掂.

沒有留言:

張貼留言