2017年3月27日 星期一

再影室內賽艇

應該有幾年未影過.不過今次唔係第四擊,Sony用晒EVF之後影pan鏡難度高咗.雖然我最後都刻服到,但講效率一定唔夠OVF咁實在.室內賽艇要慢快門,唔駛高ISO,對焦都係對定先,唔駛追焦.運動員拉一下得一個機會,又唔駛高速連拍,最啱就係攞翻部古董A700出來影.


雖然精彩既比賽都會壓軸,不過我都一早就來,襯冇乜人拍攝位置可以自由啲.呢場竟然只得一個人參賽,你睇佢幾輕鬆,當晨運 @@


雖然個場好大,好多人比賽,但影到側面既只有兩個位.一個左,一個右,左面當電視台來咗之後超多人.已經冇可能再影,我因為支17-50mm死咗,侷住用定焦50mm影,不能夠全貼欄杆,有時啲手機黨會走去我前面影.相比起影單車,室內賽艇不停有機會,照理係容易啲,但速度冇單車咁高,變咗要更慢快門先有效果.終於用到1/40s,比影單車時用1/80s慢一半.失敗率蠻高的.其實越尾段啲人越辛苦越有效果,但係要喺嗰段時間成功先得.否則又係好似晨運咁 XD


終於有張表情比較對勁的.其實邊個位置影都有啲關係,向前嗰吓未出力,唔影,費事嘥電,拉後既頭段速度未夠快,都係唔影,尾段其實都係慢,用埋好多運動員會搖一搖頭搞到矇咗,所以實際上只有中間一段係拍攝時機.腳未伸直都冇計.


左邊既位竟然有空位,襯冇人又過去影吓等啲相唔駛淨係得一邊.此時已開始接力賽,接力既運動員會坐喺側邊等,不過有啲肉緊既會在旁邊打氣,直頭遮晒玩緊嗰個,所以有空隙影就好盡量影.


淨係得一個動作其實好悶.亦因為接力賽既隊伍越來越肉緊,側邊可以大動作移來移去咁影既空間開始冇,改為去影吓啲人既辛苦表情,哈,俾運動員見到實殺咗我 :P


辛苦到瞓咗喺度,以為佢只係抒發吓情感.後來真係要醫護人員到場,真係搏命.

沒有留言:

張貼留言