2017年3月22日 星期三

第三擊

之前兩擊都係用ISO 100影,試部機最靚既畫質,今次輪到惡劣環境測試,高ISO之餘仲要睇睇追焦連拍能力.


多數情況去影跳舞都係鬼咁細個場,用135mm會長得滯,侷住用85mm甚至50mm.咁照計數135mm用在全片幅該啱啱好.點知就係啱啱撞着剛剛,竟然係大場,135mm變咗唔夠長.........冇計,只好等啲運動員走埋來先影.平時人多場面混亂我多數影半身,一來特寫啲等人知道你影乜,二來影大啲背景可以化啲.今次個場大,人小小我反而影多咗全身.


全片幅梗係要試吓高ISO,A77我盡可能限制在ISO 1250或以內,真係好需要先用1600.全片幅一般說法係可以用到6400.可能係超多像素既關係,我就覺得唔係好掂.最多接受到3200,咁其實都好好用.今次就決定用2000等快門可以去到1/400s.比較快既動作都影到.買機有時真係會送技術,高ISO係幫好多的.我見好多人都係買部勁機,係咪都ISO Auto四,五千咁影.解決咗好多快門唔夠快既問題.


影wide啲反而影到跳起的動作,平時多數俾我搞到出咗界.水能載舟,亦能覆舟.全片幅高ISO勁,像素又高,裁多啲都OK.結果我見到好多人影運動就係高ISO加快快門,細光圈加長景深等對焦可以求其啲,用中間一點單次對就算,影到細細粒之後先裁相構圖.見過有人出埋三腳架用快門繩影@@.


難得有人走咁近,都影翻張半身先.背景真係化到好化.新機有一個好大缺點,就係存相好慢.影完要等一等先睇到相.已經用到最快既卡,之前想買張快三倍既,點知原來係唔支援的.


除咗單點對焦外,相機有所謂區域對焦(即係用多幾點),甚至用晒所有對焦點.兵慌馬亂既時候都用得過架.雖然未必係對中你想要既位置.但當目標細既時候好多時都係得啖笑,通常都會影到好sharp既.......背景.新機呢方面表現比較合理,真係見到啲對焦點對緊前面既物體.


頒獎時間,去到體育館尾,135mm都唔夠長,我試了一下APS-C模式,簡單來講即係裁相.裁完都仲有1700萬像素,已經高過A700.真係可以兩用,最重要係對焦超準,隨便一按就搞掂,A77的話就冇乜信心,可能搞兩搞又要十倍放大喇.


APS-C模式其實除咗可以放大啲睇之外,係冇乜實際作用的,自己裁相仲大彈性,起碼唔會出界.我平時影到稍為細粒都會唔要,不過呢吓踢腳幾難得.就破例一次.

沒有留言:

張貼留言