2017年1月19日 星期四

影跳繩

之前只影過一次.穏陣起見我有好多都係sharp咗搖繩嗰個人,亦太多單人跳起,比較沉悶的畫面,今次希望盡量影跳起既人,增加一點難度希望有較好既作品.

 
今次好好運,冇單人項目,只有三個團隊,全部都係群揪,啱晒我.簡簡單單先來個多人就咁跳,對到面反而冇咁好,影得多人會好疏落,側側地用長小小焦距反而影到密的感覺.難度也不高,由於係原地跳,其實可以對咗焦先,一心撞跳到最高嗰吓就得,出奇地容易.
 
 
自己單獨跳太容易喇,兩個人Fing,一個人跳一樣冇問題.
 
 
用坐姿又跳吓,但求增加新鮮感.
 
 
手都用埋,實際上之後係仲有個人跳上佢地上面一齊跳的,可惜我影矇咗.
 
 
可能大家都意識到齋離地跳已經太悶,所以開始搞吓新花臣.呢招除咗兩個人同時跳之外,仲要玩埋繩中繩.對我來講簡直係冇可能做到.
 
 
繩中繩都玩埋仲可以點呢?就係一個人Fing,兩個人跳喇.我覺得真係好迫呀,肥小小都唔掂.
 
 
仲有一招就係同時係Fing,又同時係跳,簡直亂晒大籠,好混亂呀  @@

沒有留言:

張貼留言