2016年11月14日 星期一

鯉魚門俾人昆

同事話不如去鯉魚門三家村,魔鬼山影相加海鮮餐,哈,轉死性喎,你班懶蟲竟然約我去啲要上山既地方.雖則係好近,咁都算有個好開始.


全副武裝上到車竟然問我路線,咁正常來講魔鬼山個景最靚,梗係Hea遊三家村再上魔鬼山影日落加夜景啦.點知居然一齊反口話唔上魔鬼山,吓......係你地話要去個喎,乜轉得咁快,算啦,咁去三家村囉,慢無目的咁去咗呢個位影日落.咁就算啦,有乜影乜囉.點知佢地連腳架都冇帶,甚至有人只帶部機仔.影影吓仲走開咗.


剛入黑就Whatsapp叫我去海鮮酒家,睇來佢地都係諗住主要來食飯就算,唔理咁多,我要影吓夜景先.求其搵咗個燈塔做前景.個燈塔基本上係全黑的.只靠酒家裏面射出來既微弱燈光長曝.最後要用三分鐘曝光個燈塔先夠光.意外收獲係超黃既燈光令到背景既藍好自然,唔似係特登執出來.好喇,去食飯,哎.....我證實咗鯉魚門食海鮮係昆人的.每人HK$340都好似冇乜嘢食咁 @@

沒有留言:

張貼留言