2016年10月1日 星期六

再探散頭村

最近跟成日去影蝶的朋友影相,多咗搵特別品種,唔同我以前淨係去鳳園咁齋.今次係去散頭村搵美姬,實際上我唔知係乜來,只係未影過就想影.之前其實去過一次,可是年代久遠,老人家記憶力又差,已經完全忘記咗點去 :P


經歷過上次去企嶺影三弄暗位難以手持既教訓,入手咗輕便腳架之後每次都帶去,但都冇用過,今次終於又見到暗位既馬弄,仲唔影到數毛.可惜係成村人排隊影,即使以最快速度開好壇無奈硬係有風,搞得幾搞俾人鬧只好放棄,搵隻冇乜人吼既common弄玩玩.事實跟想像好大出入.暗位加上有風既關係,快門非常慢,收光圈,低ISO跟本做唔到,搞到成頭大汗,最後竟然係ISO 1600, F5.6, 咁既設定快門只有1/15秒.結論係就算有腳架,暗位都唔係實影到的.


今次唔多駛自己搵蝶影,啲人搵得好快,一見人聚集又可以埋去排隊影,好小停低既黃粉在吸水,咁啱背光我支閃燈又放咗好遠,唔理咁多影吓透光,事後執光個頭小小就算,本想影細隻小小加埋後面啲水既反光做散景,點知佢飛到起近,頂背脊都幾乎爆框.後面啲人又好唔耐煩,求其影咗就算.


其實一入村已經見到好多一點灰,但白色既佢真係好易黑底,影咗好多都冇張鐘意.終於有一隻停在陰位,反差冇咁大,可以拍出背景不是全黑的畫面.但陰位意味住手震,好彩機身可以貼地冇咁震,光圈無可避免要開大,最後用1/60秒拍了一大堆,真正可用的只有兩張 @@.


一點灰的機會繼續有來,停了在之前黃粉嗰個位.加埋陽光照射就可以做出波波散景.影蝶界有個不成文規定,一班人排隊既話就算排到你都唔可以影到飽先俾後面影,因為隻蝶隨時會飛走,只可以影一陣又要去隊尾排過,要影光點一定要有太陽照到啲水,剛剛有雲的話咁你嗰轉又係white do.我好彩,啱啱到我既時候有陽光.不過由於影微距,尤其咁細隻蝶唔可以開太大光圈,支鏡光圈葉又小,結果就係起角散景喇  @@


之前影一點灰已經見到有隻角翅弄蝶,但佢扒地開翼黐晒地,終於在另一個位見到佢,成日俾人話我影得太大隻,影翻細小小先...........實情係佢前面係凹咗落去既地形,埋唔到去支鏡又唔夠長既結果..........我絶對係想影大隻啲架 :P

沒有留言:

張貼留言