2016年9月26日 星期一

追續相思

朋友介紹了有相思出沒的秘位,即使影雀係我弱項,都去試吓.地方公開都冇用,因為私人地方,唔係人人都入得去.


位置對住一大堆紅色生果,既吸引雀鳥,對增加畫面色彩也有幫助,實在是好位,不過…..鐡欄太密,支鐘伸唔到出去,侷住打直影,一打斜就會遮住鏡頭,朋友真細心,攞埋張圓凳俾我企過,鏡頭可以伸出去,斜都影到.有啲生果已開始枯委,唔係咁紅,先來影吓大隻啲比較容易影既先.


相思實際上係非常難影的,非常細隻,除非飛到好近,否則影出來一粒米咁.基本上唔裁相既我都侷住要裁.天氣原本都不錯.但偏偏影既時候又有雲.相思個頭又好鐘意搖來搖去,快門不能太慢.最後又係iso 1600,加上裁一裁,真係雜訊大爆發,散景也差了一大截 @@


今次仲細,但我反而比較喜歡呢張,一來相思有動作,二來佢企既位背景冇咁花.信不信由你,今次啲相全部都係手動對焦.我部古董機對焦準繩度真係麻麻,加埋支細光圈長鏡,環境一亂小小就成日對咗唔知去邊.手動反而仲有把握.


都係大隻既易影得多,而且唔係好郁.呢次冇頭先白底咁核突.啲花又幾靚,就算差唔多都影多張.

沒有留言:

張貼留言