2016年9月1日 星期四

雨天的玩意

約咗朋友去影蝴蝶,可惜天氣不似預期,出門口前落雨,約咗人失約好衰,咁就照去啦,或者陣間好天呢?上咗車冇耐就收到訊息….不過唔係取消,係晏啲先出去,咁我去先啦.


去到都仲係落雨,而且頗密吓,正想搵個地方避吓雨,嘩,身後冇幾遠有架車經過水氹濺起巨大水花.係喎,我咪成日都話要落雨去pan車既,今次仲唔大好機會.弊在……我得支180mm微距,條路咁窄冇得退pan一個車轆就得.唔緊要,離遠影水花都唔錯.揀啲大架啲應該勁啲,水花比我想像中細喎.不過都好興奮 :P


影咗一陣個位好似唔多靚,行去另一面先得.呵呵,有雙層巴士,今次仲唔好似U571掟深水炸彈咁勁,不過………原來除咗車大,仲要夠快水花先勁的,個司機有冇搞錯,咁斯文慢慢過,搞到一啲可觀性都冇.要我單手擔遮,相機袋放在濕漉漉既地上,竟然過得咁hea,我接受唔到呀.


嗱,咁先係嘛,有啲洗車感覺,但係我發覺啲水花似乎係旁邊架的士做成多啲,可能捉錯用神,大車多數搵食車,安全第一,唔想因為玩而出意外呱?


又試吓影細車,啲司機果然係比較頑皮,好多都唔收油,係咁剷過去.見到佢真係好似跣到側側地,哎呀,都係唔好走咁埋好啲 :P


哈,直情好似衝出瀑布咁.可能見旁邊有車過,大家鬥片.洗轆之餘順便幫對方洗埋車 :P. 雨下個不停,正正可以幫水氹補充.否則應該玩幾吓就冇晒水,應該都唔會好天架喇,決定走人,差唔多翻到屋企…….竟然出太陽,再沒有比這個更差 @@

沒有留言:

張貼留言