2016年7月19日 星期二

蝴蝶五弄

我影蝴蝶來來去去都係大埔附近,問吓影開蝶既朋友有冇新地方,知道企嶺有白傘弄影(其實我唔知白傘係點既樣,初初仲以為係鬍鬚仔),不過冇乜所謂,只想去吓新地方,有就有,冇都冇相干.


第一隻遇到既唔係白傘弄,而係馬弄,佢好特別有紅色既眼睛,記得好耐前都遇過一次,唔知係咪習性關係,硬係喱埋晒啲暗位,上一次失敗咗,今次用到F4.5, iso 800, 1/60sec都仲好暗.我從來都未用過F4.5咁大光圈的,1/50sec試咗好多張都唔得,其實依張都有小小鬆,最後軟件推光要去到iso 2000,起晒渣,如果當時有腳架就好喇,不過大熱天時………


一路行先知原來今日目標有三弄,呢隻就係白傘弄喇.可惜佢在葉底,好暗又背光,但都好過剛才,勉強用到F5.6,都要iso 1600.雖然我有帶閃燈,但弄蝶對眼反光,一閃就會有個大光斑,所以唔用得,如果有腳架…


轉頭又有人話搵到綠弄,不過…….又係葉底,仲黑到有腳架都影唔到,一定要閃,算把喇,夾硬用閃影都係盞delete.未失望完又話又黑傘弄,今次…都係葉底呀,唔係呱?要唔要即刻翻屋企攞腳架?好彩佢個位冇咁暗,iso 1000就影到,算係唔駛食白果.


咁搞法唔係路,行出去光啲既地方睇吓有冇機.哎呀,竟然有師兄搵到露天綠弄呀,就算點唔靚位都好過黑暗葉底啦,自己唔爭氣只係影到一張暗底既夠sharp.


最後呢隻我自己搵的,我都唔知係乜弄,搵到綠弄嗰位師兄講我知係雅弄.以上就係今次影到既五弄喇,有四種我都未見過.真係大開眼界.

沒有留言:

張貼留言