2016年7月14日 星期四

體驗航拍

近排多咗好多人玩航拍,咁確係幾新奇既,就算你點唔怕辛苦,上山影風景點都有取景限制,唔係話邊個位都去得到.航拍就唔同,基本上去邊都得,而且………唔駛上山呀.用成粒鐘行生行死,成身臭汗先去到既拍攝位置,航拍用一分鐘就去到.而且價錢已經回落咗好多……不過要我買我又唔係好想,屋企又要放多舊嘢,最主要係唔知攞去邊度玩,跌落來會撞死人既地方一定唔敢玩,得翻山旮旯地方可以去,仲有,部機係唔夠力載部單反或者至少無反上去,只可以有DC仔質素……咁唔買點體驗?咁我細佬買咗我可以黐來玩囉.


原來唔係一開機就可以飛的,要先連接咗電話做實時取景,又要在起飛地方搞一輪定咗位,確定識得自己回航先會有顯示允許飛行.搞好晒之後控制好直接吓,左控制桿四個方向係上昇,下降,向左,向右,右控制桿就係左轉,右轉,其餘有啲掣影相,控制鏡頭角度,拍片,回航等.但感覺幾驚吓,要飛到好遠,直情唔見咗架機先影到有啲嘢睇既畫面.


一舊電充飽只可以玩28分鐘,未影之前熱身已經玩咗一半,驚飛得太耐翻唔到來,唯有用第二舊電實拍,在空中轉一轉角度影既嘢已經完全唔同.原本想試吓飛近啲樓,一來驚失事炒埋去,二來驚俾人投訊偷怕就冇試喇.


一場飛到上去,我覺得再高啲將相會更震憾,越飛越高,我細佬開始有啲驚架機翻唔到來,為免嚇親佢,只係飛高小小就算數,按下自動回航按鈕,聽到確認OK才放下心頭大石……….這個時候,意外發生了,咪咁黑心唔係撞機,係在降落途中一隻蝴蝶被吸引了過來,結果就係一隻翼冇咗之餘仲爆埋肚,如果當時唔係蝴蝶而係雀仔應該會上演空中鐡達尼,諗起都覺得恐佈.

沒有留言:

張貼留言