2016年7月3日 星期日

悶熱松仔園

天氣熱,即係又到蟲出沒的季節.幾辛苦都要去松仔園朝吓聖.成山都係人,旅遊車越來越多既場面已經無可避免,唯有接受.天氣熱得來好潮濕,我個眼鏡成眼都矇矇,不停要抺.


昆蟲到了發情期,大量竹節蟲在交尾,幾乎梗有對喺左近.不過……….好難影.由於佢地身體好長又多數在雜草中搞嘢,要成隻都入鏡既話畫面簡直亂到不堪,完全唔知影緊乜.開大光圈又sharp唔到兩隻,搞咗一大輪都係冇相,只可以影吓大蚊.


今晚個引閃好似神神地,時得時唔得,嘥咗我好多機會.依家諗翻可能係唔夠電,呢張影完好黑,要事後推光兩級,即實際用咗Iso 1600去影,但對焦又好準就是旦啦.


又到咗另一個爆發區,周圍都係,其實呢種蟲我已經影過,但陪朋友來好似乜都唔影咁唔係幾好,又影吓.


又見到竹節蟲,今次個角度好似好小小,離背景較遠.我決定要用盡一切努力影好佢,於是不斷試垂直角度,唔同光圈咁影咗一大堆相,燃燒閃光燈既壽命及電芯電力.最後叫做勉強可以,光圈結果都係F16.真係大啲啲都唔得.我特登唔影晒啲腳,因為蟲體會太細.搞完一輪成身濕晒.


回歸途中遇見最後一個爆發區,頭先明明經過但走灟咗眼.由於要趕時間,冇心機慢慢影,隨便影咗兩張就走,估唔到景深又剛剛好.

沒有留言:

張貼留言