2016年6月8日 星期三

荃灣龍舟競渡

上年被網頁整蠱咗,搞到摸門釘,今次搵咗住附近既朋友幫手睇吓街上廣告,確定冇甩拖先去.


天文台照舊話咗狂風大驟雨先,又真係俾佢估中咗………一陣間,初初真係要出遮,不過好快已經停雨,這裏的距離算唔錯,影第一條龍的話,70-200都已經夠用.當日大部份相都係用佢影,一來光圈大啲,二來就算同一光圈,同一焦距,大家都用200mm影,70-200既畫質係好明顯好過200-500的.


不過要大頭既話,尤其想影出面嗰幾條龍,200mm就唔多夠.畫質差小小都冇計喇.總唔能夠冇啲特寫呱?
 
 
影多張比較多人既,唔知從幾時開始,個個影龍舟都要慢快門搖拍,我覺得理念係好既,但有效果又成功sharp到個人既,我印象上只在雜誌見過一次.其他全部都係矇晒既,矇晒有乜意思呢?真係藝術就要咁?所以我影嗰啲都好out的 :P
 
 
再多人啲,亂到七彩最啱我口味 :P
 
 
有一件事好困擾就係我啲相成日冇龍頭,龍頭離爬嗰個太遠,除非影到個人好細,次次影完都係覺得唔鐘意唔要的,呢張已經好盡.
 
 
除咗比賽,龍舟去起點時都會經過我地,不過慢慢爬冇乜睇頭,佢地都算識做,整啲水花過我地影吓.
 
 
影得多爬既人都可以影吓鼓手,哈哈,一樣亂到七彩.最後雖然龍舟都係年年差唔多,點都要應吓節嘛,大家端午節快樂.

沒有留言:

張貼留言