2016年6月29日 星期三

影模自由行

參加影會活動係方便.人地搞好晒自己按個Join到時到候出現就搞掂,夠晒即食,可是…..一來會比較多人,多數係8個,有時無端端可能多咗一個.遇着當中有啲冇乜公德心既wide鏡人仲會頗激氣,而且原來一啲都唔平.於是試吓幾個同事自己約model.錢都係俾咁多,不過就係4個人影.


近排天氣熱到溶.幸好同事有車影一陣頂唔順可以上翻車涼冷氣.好多人以為出猛太陽光線充足影相就靚,實則係熱之餘反差又大,model又曬到眯晒眼,所以幾曬都好,始終都要去翻樹陰影.我特登搵咗堆植物做前景.後面有太陽既背景已經白晒.


有時有陽光透過的場面也頗得意的.通常影人加景用wide鏡會比較合理.但我反而喜歡用長小小.景物會合翻原本比例,而且畫面比較夢幻,冇咁機仔feel.當然缺點就係要退好遠,同埋會俾wide鏡蝦死啦,所以人小小係好啲.


如果呢張用wide鏡影,後面既樹會變晒樹BB,用長鏡啲樹感覺好濃密.


有車既另一好處係轉景點唔駛靠行路,咁熱行得遠小小真係會虛脫,再講翻用長鏡,因為距離遠,會開始冇辦法同model溝通,如果唔夠堅持,好多時就會變晒半身,大頭照,效果似將人貼在佈景板上,一兩張會好搶眼,太多就會悶喇.


我其實幾喜歡拍坐的pose,同橫度比較配合.即使用長鏡都可以唔駛走太遠.


唔知點解次次都總係避免唔到要大背光,同事有帶反光板,我唔明個個都話反光板好,講真我覺得白色嗰邊唔夠光,銀色又會光到model睜唔開眼,所以我都唔敢旨意佢,一於閃光燈全出算數.我估反光板應該唔係咁猛太陽用呱?


換翻支短鏡,其實只係50mm影吓景,呢個位85mm太長喇,否則我都會用85mm影,效果夢幻得多.

沒有留言:

張貼留言