2016年6月24日 星期五

血拚關西

又冇櫻花,又冇紅葉,又冇落雪,其實有乜好去?咁可能係機票酒店平啲啲拉.我唔知係唔係,不過有一樣旅遊節目係幾乎唔駛理日子既,就係Shopping.今次係陪老婆同佢三個朋友去……想起都驚嚇 @@


可能5日全Shopping真係驚我會發癲,就安排咗去一轉和歌山,首先趕時髦去貴志駅睇貓.只係…但係,佢真係一隻好普通既貓來咋播.有啲搵笨….

除咗貓之外,呢度仲有四架特別列車,貓列車,草莓列車,玩具列車同埋梅列車,內裏有唔同佈置,遊人都爭相同佢地拍照,一場來到梗係諗住坐晒四架車啦,點知…….貓列車同玩具列車係休息架,離遠望吓算啦 :(


時間尚早(我地搭半夜機),趕得切去黑潮市場睇劏魚,早15分鐘到仲霸到頭位影相,我老婆聽到要等咁耐(只係15分鐘)真係啋我都傻,自己去咗Shopping,師傅一路劏魚一路嘰嘢咕嚕唔知講乜,我估係推銷呱?因為佢有間舖喺度的.


黑潮市場另一賣點係有自助燒烤區,不另收費,有人開埋爐,幫襯市場買嘢就可以享用,諗住好似黑門市場咁既規模就會幾失望,實際上得幾間有鮮活食材,飲品更加係得一間,燒烤區望海係有風味,不過咁熱…..旁邊的遊艇城直頭係鬼城,得幾丁人,機動遊戲都熄晒,接駁巴士一個鐘一班,認真麻麻.


仲有時間去埋和歌山城,已經就快關門唔俾入,隨便門口影張相就算.跟住我已經眼瞓到死,但班女人居然晚餐後仲去行葯房,都唔知佢地搞到幾多點喇.


第二日去翻大阪,個個當咗車箱係睡房,梗係,通宵機仲踩到咁夜,但一去到酒店放低行季又即刻生猛翻,黑門市場,心齋橋又搞到三點幾(係半夜),第三日落雨又天神橋筋,梅田,都唔知點解咁多嘢買,終於第四日肯停吓去京都,仲租和服話做model俾我影(實際係我幫佢地影?)佢地啲相唔出得,出張路上踫到既啦.好喇,聽日終於可以走喇 :P

沒有留言:

張貼留言