2016年6月3日 星期五

又撻過

柔道都算係我幾喜歡影既項目,冇錯係有時會好悶,成場都係拉拉扯扯,攬吓瞓吓咁就完咗.但係一有投技成功出現就好似打咗支興奮劑咁即刻精神晒,影到就會好開心,影唔到就會好嘆氣,真係攞來賤 :P


早知唔駛咁早來,朝早原來係小朋友組.人仔細細跟本唔夠氣力做投技,就算有都係係咁意推跌就算.俾人推咗落地仲笑添,唔該認真小小啦.原來柔道都有男女對打架,陣間攞份報名表睇吓先.仲要係揀專教鎖技既先得,呵呵 :P


好不容易捱完小朋友組,終於可以影翻啲有力既畫面,嘩,打翻支嗎啡先.唔知係乜招式呢?似係背負投,但又好似唔係.總之係一本.


影影吓竟然係女子組,呀……….女子組都冇所謂吧?呀……….隔離場男子組喎,呀………越來越多人走晒過隔離場,呀…….都係咪執輸.哈,呢招咁古怪既,好似擰低對手咁既.可能見太多人聚晒呢邊,有個阿伯講依家柔道興撻撻撻.冇人欣賞鎖技,好似話緊我地咁.咁影相來講又確實係投技好睇好多喎….

講開鎖技,上年有一個小朋友俾我好深印象,佢只有一招,就係背負投,但佢其實係唔夠力真係投既,只係夾硬拉對手一齊瞓低.等裁判分開又再拉過,難得佢對手又冇佢符,係咁陪佢重覆呢個動作,悶到抽筋,最後仲因為主動攻擊贏埋,今年又見佢重施故技,不過就冇咁好彩喇,被對手用鎖技搞掂咗.不思進取得到咁結果係遲早既事.講翻現場,本來係好精彩既巴投,可惜隻腳唔知撐咗去邊,結果自然又係兩個攬埋一舊 @@


哈哈,瞓負投 :P


咦,小見喎,竟然有人用肩車,雖然火候差啲,最後失敗咗,呢啲係大隻佬招數,亞洲人一般好小用的,用腰力成份抬起對方喎,就算佢唔反抗我都驚整親腰啦.唔知幾時有人用掬投呢?俾我影到應該興奮到成晚瞓唔着.

沒有留言:

張貼留言