2016年5月9日 星期一

體育節藝術體操

一連兩個月Samsung體育節有大量體育項目可以攞正牌去影相,對我呢種人來講實係太開心.藝術體操平時係唔俾影相的.搏矒扮家長都唔得.

 
今次有啲我未見過既項目,呢個叫繩操,除咗跳繩之外,仲會將條繩Fing來Fing去做花式.
 
 
另一種叫做.....空手.哎呀,即係乜架生都冇,就咁自由體操,不過佢唔同競技體操咁會有空中翻騰三周半加轉體360度,只係好似跳吓舞咁,都幾悶,我影影吓直情停咗手.
 
 
體育節既水準通常唔及正式總會比賽,這是比較遺憾的地方,但呢個比賽都係嗰班人,真好,哎呀,差小小出咗界添,呢張影直度會易好多,但我總係唔想影直度 @@.
 
 
又一次夾硬影橫度 :P
 
 
帶操我覺得係咁多項目中最難影的.絲帶形狀要靚之餘.又要個人唔好太細粒,因為絲帶舞動範圍好大,人夠大絲帶好易就出晒界,我聽見有人講話要收埋啲長鏡.冇錯係實冇出界,不過影到細細粒我就覺得唔靚喇.
 
 
加埋圈操應該齊喇.
 
 
灟咗集體操添,旁邊位師姐話集體操唔影喇,實係亂到死,咁都係既,撗掂唔差幾,影埋囉.


又有新項目喎,叫做三球兩帶,不過其實都係好亂 @@

沒有留言:

張貼留言