2016年5月23日 星期一

雙人彈網攝影

上次影彈網只得單人真係唔知影咗乜.今次影雙人期望畫面可以豐富啲.

影雙人最大好處係個人唔駛影到好大都可以塞滿畫面.較容易影埋張彈床入鐘,咁人地先知係影緊彈網,而唔係跳樓.之前我係單次對焦,今次直情用十倍放大手動對焦,成功率仲高咗,不過有啲趕頭趕命一上彈床就跳既我就唔切對焦喇.一般跳到最高係接近靜止,而動作亦係最大,係拍攝好時機.


這是另一種動作,冇頭先肢體張得咁開,可觀性較低.睇翻上次啲相,其實都係暗咗小小.今次一於用盡F1.4光圈影.好在個場觀眾席係梯級,可以水平影,否則對定焦肯定唔中.


咪以為同步好易,我揀咗好多先有接近的..........這,這也太離譜吧 @@


有一天我們會飛,如果手低啲冇遮面就好喇.


由於用盡F1.4光圈,我唔太敢隨便改變拍攝角度,驚郁得太勁景深會唔夠包,有啲運動跳得幾跳移咗位都冇計,搞到兩個疊埋一齊添.


終於等到男子組出場.不過.....其實女子組好睇啲.男子組只係一味跳得夠高,同步方面係比女子差,一味出蠻力,唔夠幼細囉.


仲有小朋友組,佢地咁細粒我都要走前一行影先掂.我覺得今次好似影陸上跳水咁,都係影彈高嗰吓動作,不過機會多跳水好多 :)

沒有留言:

張貼留言