2016年4月1日 星期五

再探測量站

大埔滘測量站我只在很多年前去過一次,幾乎點去都唔記得咗,我記得嗰度有隻好合作又大隻既蝶,只要見到佢出現就會有收獲.再睇翻以前影佢既相,真係唔多掂,最近又見到有人出相,於是又燃起要再去既念頭.


路線我已經唔記得咗,幸好記得係要搭的士去龍成堡,行到咁上下轉去上樓梯,之後見到路牌照行就得.呀…呀…原來好遠的,尤其最後一段長命樓梯,行到腳仔軟.上面地方一眼見晒,而且唔會搵錯,因為除咗得一條路之外,仲見到有十幾個攞住相機連長炮既人.佢地話下午小咗人喇,早上有四十幾人圍住一隻蝶影,後排攻擊都要排隊@@.隻蝶真係好合作,就算飛走陣間又翻轉頭,啲人仲郁手將佢搬來搬去,我其實唔讚成不過又唔係好夠薑出聲,唯有只參與影.蝴蝶上芒草邊有咁啱吖.


影咗一輪睇吓有冇其他蝶,呢隻灰蝶都唔多郁,但由上往下影佢係正光,佢又淺色,結果係背景全黑好唔掂.於是我改為由下往上影.立即變咗超級大背光,太陽曬到開唔到眼咁滯之餘,閃光燈要全出先夠力,諗住只有一成機會影到,又真係俾我撞到喎.不過後面嗰片草係避唔到.


仲有好多其他蝶,連綠弄都有,但唔係飛來飛去就係個位唔得,又走翻去影隻乖乖蝶,佢雖然乖但冇乜合翼,偶有一次就變咗十幾人一齊影,我不太善於攝位所以冇收獲.咁影吓正面囉.雖然係背光,但用閃燈真係唔掂,見到眼上的六角形反光就知道唔要得.寧願事後用軟件局部加光個身仲自然.


啲人搬完隻蝶去芒草,今次又搬去嶡度,呢啲構圖唔係擺拍都幾難遇得到 @@

沒有留言:

張貼留言