2016年3月22日 星期二

民族舞攝影

這個表演在文化中心露天廣場,是我覺得最理想的拍攝場地,通常影這類有個舞台既表演都有一個大問題,唔企第一排俾人遮住,但企第一排就變咗低抄影鼻歌窿.就算你唔怕重帶張成個舞台咁高既梯,大會都一定唔俾你擺.呢度最好係有樓梯級,成為天然既高台.


好不幸,大會今日安排咗VIP坐在最前排,本來就冇問題既.不過佢地唔係坐樓梯級,係另外有高椅坐,咁就慘喇,差唔多影親全身都會影埋佢地個頭.已經裁到有啲腳冇咗但係仲見到小小人頭.


影咗一輪,唔係好掂,睇翻相真係唔多想要,侷住影半身.


原本幾壯觀係人陣冇咗前面啲腳硬係有啲唔係好完整.


雖然地方算係幾好(除咗啲人頭),天氣就真係麻麻,天陰之餘,仲耐唔耐整啲毛毛雨你嘆.所以有啲人睇咗一陣就走,我亦都有啲後悔冇帶定焦.初初諗住人貼人用兩部機換來換去撞到人唔方便,依家咁鬆動真有啲意外,再來半身.


呢隊我真係唔想影半身,絲帶咁多變化淨係影半身好嘥.平時見絲帶要手部好大動作先揚起的,但佢地可以淨係郁吓手碗就可以保持絲帶在半空飄揚,很特別.最衰又有啲人頭. 


唔知係咪天神聽到我既禱告,竟然有幾個VIP睇睇吓走咗.中間露出一線空間可以影全身,隊形完整加上美少女,賞心悅目呱?我發覺我其實好多相都係影最尾大合照嗰張最鐘意,中間跳到散晒嗰啲始終冇大堆頭咁靚 :P


呢個唔知係乜民族呢?用頭髮來跳舞的.仲有銀色靴,我估係未來既民族呱 :P


比較娘的扇舞,不過我又覺得幾好睇喎,係我影得最多相既一隊.


呢個服飾真係唔掂,天陰陰搞埋晒啲黑色衫.見彎腰幾特別咋,有啲德古拉feel :P

沒有留言:

張貼留言