2016年2月6日 星期六

白茫茫青山灣

連續成個月落雨真係悶到發癲,竟然有一日星期六係好天,真係乜事都要借過等我出去玩咗先. 最近對有船,有海既景好有興趣,搵咗一輪決定上九逕山影翻過青山灣.


由於入口要經過麥理浩徑又在球場旁邊好易搵,但之後要在山邊分支上山就頗隠蔽,我見到條白繩都猶豫咗一陣,襯冇乜人睇到先鑽入去.條路都算崎嶇,尤其後段多數係碎石路.幾經辛苦終於登頂(其實差小小,因為最尾嗰小小實在太斜)…………明明朝早仲有太陽,下午陰晒不特止.煙霞仲大到………直出跟本乜都睇唔到@@


一場上到來點都影埋夜景先走啦,周邊都好多懸崖位,係咪有啲似自殺崖 :P


最高位影係靚啲,不過低小小既平位旁邊冇嘢阻,可以順便影埋都市景,而事實上頂位真係好斜吓,我驚陣間黑晒落來有危險.夜晚啲煙霞都冇乜點散,事後以我既功力執餐死都係咁上下.


順手影埋隔離,冇乜特別,跟住就係最艱辛既走人,除咗路斜之外,某啲路係唔多明顯,我都行錯幾次,幸好行錯路好快就知(啲草越來越高同埋冇咗路就要行翻轉頭),不過會幾驚吓,因為真係迷咗路好大鑊的,就算搵到人救都實俾人唱死.終於見到出口,放下心頭大石,去大快活嘆翻個晚餐先.

沒有留言:

張貼留言