2016年2月18日 星期四

賀歲足球

朋友話有免費賀歲盃既飛,叫我去影吓相,咁正梗係去啦.


一共有三場比賽,頭場係女子80後對90後,點半就開始,我地到場已經點九,諗住趕快入場,點知朋友又話要排隊玩遊戲攞紀念品,跟住又要同足球女合照,搞搞吓入場搵埋位已經幾乎完場(得一場過45分鐘,不換邊),只影到幾張相.


下一場係香港名人隊對外援名人隊,其實係已退役名將,亦即係…………..老人隊.朋友話應該呢場擺最先,等佢地依家可以睇女子隊喎,仲好意思講添.雖然係老人隊,都幾賣力喎,我地在觀眾席最前一排,一到底線就好易被大會攝影擋到,這也是無可奈何的事情.

影唔夠十分鐘,我兩個朋友又唔咗人,原來佢地走咗落球場搵球星Selfie.我發覺佢地唔多似來影相,觀眾席影得好辛苦,坐喺度欄桿啱啱阻住,企起身又驚阻到後面,後來閃咗去坐位邊樓梯轉角位影.起碼企喺度都唔會阻到人,呢個位最啱影左手邊落底線.


班老人家都幾搏,跳到好高頂頭鎚.


好多高空波.

 
話咁快第二場又完,因為又係得45分鐘.呢個時候開始好多人入場等睇四點既香港聯隊對香港代表隊.我入場時對住底線兩邊係冇乜人坐的,因為曬到黐肺,但依家坐滿,今日係全場滿座.後生仔果然唔同,速度快好多.激氣,又被前面啲人阻住.
 
 
但係過冇耐已經慢翻晒,搓來搓去多,梗係,咁快體力會極速下降.
 
 
下降既並唔淨止體力,仲有我支鏡最重要既陽光,原本在底線既陰影越來越長,好快己經過半場,超越我支鏡既射程範圍,幸好亦差唔多完場.夾硬靠推高ISO總算頂到夠鐘.

沒有留言:

張貼留言