2016年2月11日 星期四

迫死人初一花車

朋友問我新年有乜好影,例牌節目由初一開始就係初一花車巡遊,初二烟花,林村節,初三入馬場囉.最後佢最有興趣係花車,咁就預時間霸位啦,前年4點到都幾乎冇位,今次預3點,出奇地好多位,搞到唔知星光行門口定廣東道轉海防道位好,由於朋友只有一支135mm F2,最後決定海防道,可以影到花車正面………


目標位唔可以即刻霸的,因為要5點幾先封路,我地先在路邊位紮營,諗住一封路就沖出去………人算不如天算,今年竟然改咗擺隊樂隊喺嗰度,欄桿設在樂隊後面,即係遮晒,唯有留守原地,即係同前年差唔多位置.今年改咗好多,等到8點半真係好悶架.6點已經有表演隊伍出來巡一轉,等如早啲開始.


仲有小丑同大家玩,派吓禮物呀咁.原本成5點都仲有前面位,忽然間後面已經幾排人,如果想去厠所既話,恐怕冇辦法入得翻來.


呵呵,唔解釋 :P


星戰做型好多場合都會見到.啲光管都幾得意既.


比起就咁踩高蹺,我覺得呢個扮恐龍幾有創意喎,裏面仲有機關可以郁個龍頭去搞啲觀眾,搞到依嘩鬼叫.


終於等到花車出現,已經係8點半,打頭陣自然係主辦機構國泰,算係最冇創意,最官方式既表演隊,年年都係搵班空姐揮揮手就算,服裝錢都慳翻.


舞獅舞龍肯定一雞唔知幾多食,用完又用,都好,有加咗啲LED玩吓夜光.人越來越多,多到行人路都塞埋,要警察驅散最後排既人讓翻條路出來,我直情係冇得郁,好彩我已經預先袋定啲電,因為跟本冇辦法有位打開相機袋,不過要換鏡就唔駛旨意.


財神到都唔怕整豪啲,應該都可以用完又用.


其實好多花車都麻麻,十足四方盒咁,所以我好多都費事影,馬會都叫又小小唔同啦.


應該係非洲隊?我發覺啲觀眾都幾毛手毛腳,除咗睇之外,隊伍稍近小小就出手摸,唔怪之得美國啦啦隊唔係好敢行咁埋 :P


由一堆人用連桿控制個大公仔,呢招渣打藝趣都見過,唔知會唔會今年又用多次呢?


吹氣公仔幾時都最好用,小小料就可以做到好大件,所以年宵市場都好好賣,空氣加兩片膠就搞掂,小朋友歡歡喜喜又有大玩具.做成有名卡通人物自然無敵,有一樣嘢我真係好唔明,做乜個隊名牌要擺正中間架?唔止咁,播音樂用既喇叭,工作人員,全部都係喺遊行隊伍前面行既,竟究知唔知道呢啲嘢唔係透明架 @@

沒有留言:

張貼留言