2016年1月8日 星期五

尋找康樂園

好耐前去過一次九龍坑山,上到好高但景觀其實麻麻,途中都經過康樂園,記憶中係好多樹遮住,影唔到的.但係我又見過人地係影到喎,唔肯定佢係咪用航拍,我決定再去一次搵清楚啲.


經過好多樹遮住既位,一路留心有冇分义路.哈,果然俾我搵到小路,行入去真係冇遮冇擋呀........可惜係超近,就好似上次去黃龍影水池咁.前面啲屋爆晒框,而且高度唔多夠,角度好平,唔靚,不過我都記低咗位置,陳間真係搵唔到其他位就翻來呢度.其實我當時見到後面有啲高啲既路,不過欄住同埋要爬過水管先入到去.樓梯上到既位置又關咗鉄門.


越行得高越唔對路,有樹遮之餘路線離開越來越遠,差唔多天黑都係行翻轉頭,臨去翻原位之前又有條分义路喎,頭先太大意睇唔到.行行吓竟然見到頭先度鉄門,原來鉄門旁邊就係呢條小路.唔係喇,原位影咗都唔慌靚,爬水管搏搏........終於決定冇錯,果然上到高位,景觀似樣好多.


雖然啲屋好早就開咗燈,咁點都要等個天變藍影埋先走得架.OK,差唔多,可以收工.

沒有留言:

張貼留言