2016年1月22日 星期五

水戰

今年渣打馬拉松啲天氣真係,天文台一早判咗死刑,希望有都唔好咁大啦,但天文台近年越來越準,初時雨勢頗大........


今次被安排在傳媒車拍攝,心諗冇死咯,可以周圍去,分分鐘可以係咁喺堆黑人前面狂影,哎呀…只係一個美麗既誤會.所謂傳媒車只係一架開蓬雙層巴士,而且唔會周圍去,6:50就會直去金鐘就算.唔會跟賽道走的,6:50我坐地鉄都得啦.咁佢除咗可以避雨外,都仲有一個好處既,就係可以喺車頂影吓好多人既起跑畫面.開盡光圈,用到1/80秒都仲係暗,不過真係唔可以再慢架喇.上呢度就係為咗一張相.襯雨唔算好大,用支交通燈做主體,紅,黃,綠各影一張,總共得到四張相 :P


影咗兩輪之後我決定離開把鬼傳媒車去打遊擊,唔知去邊好,就沿住賽道行,夜晚真係好難搞,乜手段都用晒之後只好靠閃光燈亂影一通.我年年啲夜晚相都幾乎炒晒的.


禍不單行,突然超大雨,怕死都咁話,喱埋有蓋巴士站避避先.可惜就咁離遠影又唔掂.冇咗高位,啲欄桿,雪糕筒入晒鏡好核突.侷住擔埋遮夾硬影,都唔知影咗乜,雨天都有個好處既,個地有反光冇咁黑.聽聞拍夜晚戲都會特登扮落雨等地下唔會一片死黑.


終於捱到天光同埋已經行到出旺角,嘩,呢位人兄支腳架,真係連航拍都慳翻.


其實得翻兩轉機會,過埋就可以收工,偏偏啲跑手來嗰陣超大雨,直情係成盆水照頭淋咁大,唔影又會走晒,侷住頂硬上,雨天除咗論盡,仲好黑,開盡光圈影既結果係原本想影埋既街景都矇晒.


死火,啲人跑得太近,爆晒框變咗淨係影人.不過……呢個係呃數量既方法之一 :P

冇計喇,要換wide鏡先影得埋個景,我都估唔到我咁夠勇氣在雨中換鏡,仲要係一隻手擔住遮.咁大雨我腳下既相機袋連雨擋都全濕,極度狼狽,點知啲跑手就好High,叫晒咁.


影後都殺啦,志在影吓景,大雨唔郁得,張張相都差唔多,旺角又未有水站,不過有可能都冇人飲水,張大個口已經搞掂 :P


影完呢浪極速走去街市附近既天橋,因為最後一輪係頭先嗰浪半個鐘後出發,應該差唔多到.好咯,終於有個地方避下雨,唔駛開住遮影,而且高位又可以影吓多人既畫面,好多人呀, 人人人,上到來雖然都係張張差唔多,一於唔同焦距影一堆充吓數.


背後都係咁影法啦,影完可以收工……其實係翻屋企開工整翻乾啲衫同架生 XD

沒有留言:

張貼留言