2016年1月18日 星期一

雨天的活動

近排超多雨水,除咗影室內外.搵啲有瓦遮頭既地方都可以暫時滿足吓影相癮.哈哈,其實只係去影model. :P
 
雨落下停下,襯住冇雨,求其搵個地方,不過..........點解咁鐘意搵啲柱架,一支支咁好睇咩?冇計,希望陣間個位會靚啲.
 
 
大概係冇雨既關係,大家係咁影,真悶,天塌都有益人,幸好一陣小雨終於另大家肯轉位.其實新位亦只係一堆花草.不過呢個位可以實踐影到三層,即係前中後景既立體感相片既環境.咁啱model又有生鬼表情,真難得.
 
 
喱入花裏面都有相同效果,有幾個人用飛燈打髮光,我都有飛燈,不過就係要來打光個背景,白色花係好易變黑背景的.可能佢地覺得好怪,不過口味既嘢好個人既.
 
 
轉個個又係好人工化既梯級,其實我鐘意自然景物多啲,冇所謂又影吓.
 
 
雖然我成日影半身,但實際我都喜歡影全身的,不過我鐘意用長鏡,好多時係俾啲wide鏡欺負架喇.
 
 
又落雨,最後係決定喱埋伸手出來玩水,其實冇乜好玩,因為只係細雨,實在係好小水,慢快門直情變咗透明.仲搞到要冒雨走出去影,所以我影咗一陣就收手.
 
 
去到一個有好多四方框既景,本來要影多啲景應該用wide鏡.不過咁樣啲框會前大後細得好交關,去到第二個已經好細,第三個已經唔多覺係框,反之用長鏡遠影就可以得到好密集既框喇.
 
 
回到大自然哦,雖然就係亂啲 :P

沒有留言:

張貼留言