2015年12月21日 星期一

對面海的啓發

天陰陰又想去影風景最好影夜景啦.只要唔係大煙霞影遠景又或者落出雨,通常好小食白果.驚落雨唔想上山咁冒險.就揀咗近住西貢碼頭既對面海.在山上的教堂可以用遊艇做前景,配襯岸上建築物應該都唔錯既.


碼頭早兩個站落車行過去係超級近.晨咁早來到係咁意影張日景,真係勁多船.可惜個天白茫茫加上天陰啲景物都係冇乜色彩...........


有排都未得天黑,行出去三星灣睇吓有冇位近攝遊艇.咁碼頭咪仲近?有啲唔同,高位影可以影到多啲遊艇,而且有啲山襯吓,碼頭係眼平角度,只會影到亂糟糟黐埋一堆,可惜沿途好多樹遮住.後尾仲遇到幾條狗攔路,被迫近返.咁去碼頭行吓囉.好多食海鮮地方,全部都係福島直送,受輻射影響引至生長至不正常巨大呎吋.真係想影吓,不過冇幫襯驚俾人打.咦,有隻貓表演跳起接食物,主人話佢叫可樂哥,仲出名過忌廉哥.可惜冇晒太陽唔夠快門影佢跳起,只可以影佢肖像.

 
好喇,差唔多天黑要上翻去,搵位試吓景先,走到最前應該冇錯啦.但係似乎後小小可以右面啲影多啲個彎又應該唔錯喎.仲可以唔駛咁wide小啲變形.
 
 
好啦,天色啱.........影.夜景都係收光圈,低iso,長快門咁影啦係咪?最後曝光時間係一分鐘.效果好似OK,景深夠之餘燈光的星茫都出晒.一般夜景成像.
 
 
不過.........唔好話我馬後炮,其實影之前我都有擔心過呢個問題.就係啲船會郁.如果船只係佔畫面一小部份.咁矇矇地都係一種藝術效果,有時仲希望佢畫啲軌跡出來添.但今次啲船都應該係主體,清楚會好啲.
 
 
我其實已經諗定辦法,就係開大光圈影一張前景再夾埋,最後係用到F4, 10秒快門.啲船清好多.不過俾我再揀我會用iso 200將快門再縮短到5秒.至於景深問題嘛,由於冇啲好近既物體,其實F4係夠的,就咁影完唔做夾相都得.但燈光就會變咗一個個波,冇星形咁靚囉.呢個時候發覺一個好大問題...........就係我覺得之前嗰個位原來靚啲,今次真係攞來賤 @@

沒有留言:

張貼留言