2013年9月20日 星期五

摺完又摺


Yahoo摺埋搞到搬咗來呢度,但我呢個電腦盲搞到亂七八糟.實在係睇見都唔開胃.相出晒界,內容超窄,又冇得回覆,所以我決定再搬一次,新地址係http://mokphilip.wordpress.com/

其實都係唔多搞得好,不過合乎我最起碼要求,希望有緣再見

47 則留言:

  1. oh. 你又再搬, 不過blogger UPLOAD 相後會自動設定大小, 其本上唔會出界 (除非你用連結原相大就會)

    真係有緣再見 x_x

    回覆刪除
  2. "秋之風景寫真站" 很熱心幫助網友, 你去請教他吧!
    http://chowchowphoto.blogspot.com/2013/09/blogger-blog.html

    回覆刪除
  3. Alex,謝謝你,除咗相出界仲有好多問題.轉會乾手淨腳啲.

    回覆刪除
  4. Wei-wei,謝謝你,我最怕麻煩所以都係搬算喇.

    回覆刪除
  5. 既然你決意走為上着, 我講多亦無謂! 不過我還是要講多幾句,因為我想在blogspot繼續看你的網誌。
    1. 你的相片放得太大, 所以才出界。其實網誌內的相不必用特大,來看你網誌的人只雖在你的相片click一吓,相片便會變大。
    2. 我在昨天才裝修版面及把版面放大和加上頂頭的相片。其實程序很簡單。我是年過70的亞婆, 我做到,你更能做到。

    回覆刪除
  6. 島先生,,你好,,中秋愉快吧,,,,
    你要相片不出界..就要將你板面格式改變去就你的相,,

    回覆刪除
  7. Wei-wei,謝謝你,雖然縮細相可以解決出界問題,但仲有內容太窄同冇回覆框問題,唔想煩所以搬.

    回覆刪除
  8. Ting Tze,謝謝你,中秋很好呀,有三日假,你也愉快吧.我見其他人都冇問題,似乎我有啲嘢做錯咗,可惜又求救無門,唯有轉啦. @@

    回覆刪除
  9. 哎呀⋯乜你咁快又搬地盤@@
    等我bookmark 咗先!唔知可唔可以係新地盤留到言呢?

    回覆刪除
  10. 網友-人在雨中淋教怎樣放大版面(寫文章的位置):
    http://manunderrain.blogspot.com/2013/09/blog-post_14.html
    他的文章長篇大論,只看圖片和文字便可。
    我是跟"人在雨中淋"和"秋之風景寫真站"的教法去修改自己的版面。
    http://chowchowphoto.blogspot.com/2013/09/blogger-blog.html

    回覆刪除
  11. Peter Yau 的技術支援教得更精簡。
    http://ckyyau.blogspot.com/2013/09/blog-post.html

    回覆刪除
  12. 看其他 Blog 友的板面都不會像你一樣, 只是你比較特別啊!
    應該是你把 google+ 同 blogger 的戶口聯繫著, 把它分離就可以呢, 不過人們在 google+ 的留言就不會出現在 blogger li 度, 即刻 google+ 同 blogger 各有各的留言, 你要兩邊分開睇.

    回覆刪除
  13. B King,新地盤係人都可以留言的,唔駛登記.

    回覆刪除
  14. Wei-wei,真係非常多謝你一再熱心幫忙,可惜我份人比較怕麻煩,既然新地步冇乜問題我就唔搞呢度喇.我雖然搬咗,但都會翻來探你地的.

    回覆刪除
  15. 秋之風景寫真站,我都唔知點解我係咁,冇心機去研究喇,搬咗就算.

    回覆刪除
  16. 我剛去過你的wordpress.com, 知道你還未在那邊發佈網誌。我輸入http://mokphillip.wordpress.com/見全是英文.
    blogspot的舊網友多D呀!

    回覆刪除
  17. Wei wei你好,我已經發表咗兩篇網誌.philip個字你打多咗一個l.

    回覆刪除
  18. 我雖然搬咗,但都會去blog spot探舊朋友.

    回覆刪除
  19. 好啦! 當我想起要看你影的靚相時就過去探你啦!

    回覆刪除
  20. 又搬?唔好啦!這裡熱鬧

    回覆刪除
  21. 島兄的留言欄很特別, 分不出是留言與回應.

    回覆刪除
  22. 失魂貓,我都唔想架,但呢度真係搞唔掂,冇所謂啦,我都會翻來探你地.

    回覆刪除
  23. Peter,我都唔知點解會係咁@@

    回覆刪除
  24. 你呢到感覺真的很亂,,,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
  25. 吓!我剛旅行回來才開始搞新blog,一頭煙!
    你又要搬呀!唔怕煩咩!
    這是我的新網誌︰http://siuyue2013.blogspot.hk/
    有空過來留言賜教,謝謝!

    回覆刪除
  26. 小愚,好高興見到你,其實........我見到Yahoo介紹既隨意窩好似幾好,又有啲搬既念頭 :P

    回覆刪除
  27. 島Sir,你搬定未呀?係邊到搵你呀?
    唔好唔記得嚟探我噃!

    回覆刪除
  28. 我搬咗去http://mokphilip.wordpress.com/,我梗係會你探你啦,最近多人搬搞到最新更新嗰度全部都係舊網誌,新網誌反而睇唔到@@

    回覆刪除
  29. This is Tea Tea from yahoo blog, so fast to move another blog?

    回覆刪除
  30. 茶茶你好,因為呢度搞到好亂,整極都整唔到,只好再搬.

    回覆刪除
  31. 謝謝你,祝聖誕快樂,新年快樂 ;)

    回覆刪除
  32. 新年快樂!^_^ ﹏。﹒‧° * **☆

    回覆刪除
  33. 謝謝你,新年快樂,事事順利

    回覆刪除
  34. 祝新年進步, 身體健康!

    回覆刪除
  35. 謝謝你,新年快樂,心想事成.

    回覆刪除
  36. 恭喜新春大吉!事事如意!

    回覆刪除
  37. 謝謝你,也祝你身體健康,心想事成.

    回覆刪除
  38. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  39. 我也沒有在這邊寫網誌,用新不如用舊...

    回覆刪除