2013年9月3日 星期二

大失所望美式足球


呢個好遲先通知有得影,但係未影過所以點都要抽時間去一去.比賽只有一場,應該好快打完,要打醒十二分精神,唔太多機會影.


睇電視見人地美國嗰啲係好衝撞性的,可以夾硬撞到成個人飛起,幾茅都得.所以要戴晒頭盔,護甲.但今日所見真係悶到嘔白泡.多數都係開波唔夠兩秒就成堆人黐埋一舊.好多時連波都未搵到來影已經又吹雞.同埋佢地好唔乾脆,點樣開波都可以商量幾分鐘,等多過影,好難得先有一次仲見到波未變成人山.


,又跌低冇得跑.又要再開波,我拍檔影咗一陣,話睇死佢永遠都過唔到來,都係去場中間影算數,咁無謂個個走晒,我就留守底線啦.


等多過影唔係好對路,都係影吓開波攬芋充數先,陣間唔夠相就弊.


原來吹停時間係唔計鐘的,唔駛估都肯定係停既時間多過比賽時間.見啲球員一啲都唔急,慢慢商量好晒先開波,同七人攬球嗰種緊氣氛完全係兩回事.連射波都可以搵人按定再度幾次位先射的,真係俾佢悶到就來發火.


終於有人可以衝出重圍,其實佢打法同攬球差唔多,只係多咗個頭盔,諗住好勁點知就大失所望,算啦,影一次見識吓,下次都咪搞.

31 則留言:

  1. 電視見的是美國專業精英,點可以比。牛脾同蚊脾?

    回覆刪除
  2. 唔知點解我冇辦法在你處留言.

    回覆刪除
  3. Hello舊blog友!我是狂小子Time Is Changing……

    我的新地址在下方:
    http://timeischanging2013.blogspot.com/

    希望大家可以進來我blog的揮手區「留個名」給我……
    讓我方便在往後可以一一「追蹤」你們和不要走散!謝謝!^0^"

    回覆刪除
  4. 島sir,恭喜新居入伙!
    我仲未搬好....
    新址: http:herotang1111.blogspot.hk/

    回覆刪除
  5. Hero,你個連結無效,有冇打錯字?

    回覆刪除
  6. 我一舊雲, 點解你個blogspot, 唔似BK嗰個可以追踪? 咁點様訂閱或關連你呢?

    回覆刪除
  7. 我開左戶口, 未寫blog, 我係你處可以用到"yellowline"呢個名稱, 但去到BK處只可以用"黃線". 你既blogspot同BK既blogspot好唔同, 唔知係咪你用左hk.blogspot既緣故.

    回覆刪除
  8. 我都唔知點解零零舍舍我呢度咁亂.我原本冇加-hk的,但係佢又話個名唔用得,咁咪跟佢指示架囉.

    回覆刪除
  9. 都係有點摸不著頭顱⋯想加你落我的閱讀清單一直說沒有這blog@@你同Yellowline 都要打騐碼⋯呢個可以係版面嘅處改!

    回覆刪除
  10. Goggle同Yahoo都係問題多多.

    回覆刪除
  11. 島耕作的留言變了意見?
    這輯欖球拍出緊張一刻 ^_^

    回覆刪除
  12. 奇怪??
    留言欄上顯示出一句
    您的意見在核准之後就能被看見。

    回覆刪除
  13. 多謝BK, 原來咁樣加人, 在Reading List(閱讀清單)裏頭, 有add, 把連結貼上去就可以, 知道就覺得好簡單, 未知時候, 矇查查在蜘蛛網陣中迷途.

    回覆刪除
  14. 島sir, 你要快快改setting, settings裏頭的post and comment, 有一欄comment moderation和另一欄show word verification, 修改過後, 其他blog友才可以方便留言.

    回覆刪除
  15. 美式足球係香港都唔留行!

    回覆刪除
  16. 你呢度留言要打騐驗碼⋯打完仲出句"您的意見在核准之后就能被看見"你set左乜?@@

    回覆刪除
  17. 島sir, 設定(settings) --->文章和留言 (posts and comments)---> 修改1)驗證 2)留言管理 3)留言位置 ---> 那一眾blog友就可以方便留言了.
    依家我地要驗証, 仲要等你批淮至可以現身呀.

    回覆刪除
  18. 黃線,我已經改咗任何人可以留言同埋冇驗證碼.但留言位置唔知要改乜呢?

    回覆刪除
  19. B King,我都係第一次知香港有人玩美式足球.

    回覆刪除
  20. 亞飛,原來你地既留言變晒要我發佈先出到,真係越來越多麻煩嘢.

    回覆刪除
  21. 島sir, 係同樣既地方, 文章與留言--->留言位置--->選擇嵌入式(就似之前Yahoo blog的), 如果選整頁模式,就似你依家咁,全部順序列在下方.

    回覆刪除
  22. 唔係wor,島sir,你仲未改掂呀, 仲要驗証同核准呀.

    回覆刪除
  23. 唔係呀,我已經揀咗嵌入式架喇.都唔知乜事.

    回覆刪除
  24. 幾經辛苦才找到留言地方. 為何設得如此隱閉? 一般在文章尾就是回應位置的.

    回覆刪除
  25. 咦, 留了言又不見了, 還說 "您的意見在核准之後就能被看見", 又要輸入驗證碼, 真煩, 又複雜. 島兄快簡化手續啦.

    回覆刪除
  26. 我都想搞,但搞來搞去都係咁@@

    回覆刪除
  27. 谷歌真係都幾惡搞架,希望能喺Wordpress 見到你!

    回覆刪除
  28. 我搬咗去wordpress喇.http://mokphilip.wordpress.com/

    回覆刪除